دانلود فیلم گلادیاتور محصول آمریکا
گلادیاتور
یا پیروزی یا مرگ

گلادیاتور روایتی است فرضی از سالهای دهه 80 قرن دوم میلادی در روم. طبق روایت فیلم، در این سالها روم در اوج اقتدار و افتخار است و از هر 4 نفر در جهان، 1 نفر در این امپراطوری زندگی میکند. قهرمان داستان ماکسیموس دسیموس مردیوس نام دارد و ژنرال ارتش روم می باشد. پادشاه روم مارکوس اورولیوس در اردوی وی حاضر است و پس از پیروزی در نبردی حساس که صلحی پایدار را برای روم دربرداشت، می خواهد او را جانشین خود کند

اما پسرش کومودوس که این معنا را دریافته است، توطئه می کند و ...

گلادیاتور را ریدلی اسکات در سال 2000 جلوی دوربین برد و راسل کرو به خاطر ایفای نقش فوق العاده ای که داشت، برنده جایزه اسکار شد. این فیلم در کل برنده 5 اسکار شده است و جزو بهترین فیلمهای تاریخ سینمای جهان می باشد. به دلیل علاقه فراوانی که به فیلمهای هدف گرا دارم، لینک دانلود آن را از hipfile برایتان قرار میدم تا دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

برای دانلود فیلم با حجم 996 مگابایت  کلیک کنید.

برای دانلود زیر نویس فارسی کلیک کنید.

آموزش نحوه دانلود:

بعد از کلیک شما به سایت هیپ فایل هدایت می شوید. در انتهای  صفحه ای که باز می شود بر روی آیکن مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید.

پس از انقضای مدت زمانی حدود 60  ثانیه به صورت شمارش معکوس، آیکن مورد نظر فعال می شود. توجه داشته باشید که ممکن است برای بار اول پس از کلیک بر روی آیکن مورد نظر، یک صفحه تبلیغاتی باز شود و پنجره دانلود باز نشود. برای بار دوم و یا چندم امتحان کنید تا پنجره دانلود باز شود. لینکها هر دو تست شده هستند و اگر طبق آموزش عمل کنید مشکلی نخواهید داشت. دانلود زیر نویس بسیار آسان بوده و نیازی به آموزش ندارد.

لطفا نظر یادتان نرود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط کامبیز کرمشاهی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1